22 Kasım 2012 Perşembe

Yemin Ettin - Cankan


Sustun sustun yemin ettin
Bir mutluluk için
öyle gittin hem kendini
Hemde beni deli ettin
Yazik olsun sana yazik
Yaziklar olsun

Her sey bitti

Sustun sustun yemin ettin
Bir mutluluk için
Öyle gittin hem kendini
Hemde beni deli ettin
Yazik olsun sana yazik
Yaziklar olsun

Her sey bitti

Yemin ettin sen yemin
Hiç ayrilmam yar derdin
Nasil sana güvendim
Öyle birakip yar gittin

Vur beni yak beni yarim amma kalasin
Hançere vurma yarim sen canimdasin
Unutmak unutulmakmi? hangisi kalsin
Ikiside ölümmüs bilmiyorum biliyormusun?
mezar tasimin üstüne adimi kazmasinlar
neden öldü diye sebebini yazmasinlar
eger soran olursa bir sevdigim var
benden ona sunu iletin oda 4 kelimeyi geçmez

BEN SENI SEVDIMDE ÖLDÜM
BEN SENI SEVDIMDE ÖLDÜÜMMMMMM
Sustun sustun yemin ettin
Bir mutluluk için
öyle gittin hem kendini
Hemde beni deli ettin
Yazik olsun sana yazik
Yaziklar olsun

Her sey bitti

Sustun sustun yemin ettin
Bir mutluluk için
Öyle gittin hem kendini
Hemde beni deli ettin
Yazik olsun sana yazik
Yaziklar olsun

Her sey bitti

Yemin ettin sen yemin
Hiç ayrilmam yar derdin
Nasil sana güvendim
Öyle birakip yar gittin

Vur beni yak beni yarim amma kalasin
Hançere vurma yarim sen canimdasin
Unutmak unutulmakmi? hangisi kalsin
Ikiside ölümmüs bilmiyorum biliyormusun?
mezar tasimin üstüne adimi kazmasinlar
neden öldü diye sebebini yazmasinlar
eger soran olursa bir sevdigim var
benden ona sunu iletin oda 4 kelimeyi geçmez

BEN SENI SEVDIMDE ÖLDÜM
BEN SENI SEVDIMDE ÖLDÜÜMMMMMM


Yemin Ettin - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder