21 Kasım 2012 Çarşamba

Terketmek Ne Kadar Kolay - Cansever


Terketmek ne kadar kolay
Sen kolay olani seçtin
Önce benden sonra senden sonrada
Askimizdan geçtin askimizdan

Yikilasin demem sana sana
Yikilmaki olmeyesin
Neler çeker insan neler neler
Bir dus ki sende goresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençligime eyvah ettim
Bilmemki ne gunah ettim
Gulemem gulemem ben yalan dunyada

Tanrim sonsuz sevgi versin
Kalbin tapar gibi sevsin
Dilerim benden fazla sev
Sevki sende gulmeyesin

Yikilasin demem sana sana
Yikilmaki olmeyesin
Neler çeker insan neler neler
Bir duski sende goresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençligime eyvah ettim
Bilmemki ne gunah ettim
Bilemem gulemem ben yalan dunyadaTerketmek ne kadar kolay
Sen kolay olani seçtin
Önce benden sonra senden sonrada
Askimizdan geçtin askimizdan

Yikilasin demem sana sana
Yikilmaki olmeyesin
Neler çeker insan neler neler
Bir dus ki sende goresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençligime eyvah ettim
Bilmemki ne gunah ettim
Gulemem gulemem ben yalan dunyada

Tanrim sonsuz sevgi versin
Kalbin tapar gibi sevsin
Dilerim benden fazla sev
Sevki sende gulmeyesin

Yikilasin demem sana sana
Yikilmaki olmeyesin
Neler çeker insan neler neler
Bir duski sende goresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençligime eyvah ettim
Bilmemki ne gunah ettim
Bilemem gulemem ben yalan dunyada

Terketmek Ne Kadar Kolay - Cansever Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder