25 Kasım 2012 Pazar

Tanımadan Önce - Asfalt Dünya


Yaprakları vardı ağaçlarımın
Aldığım güllerin dimdik boyunları
Hoşuma giderdi ay arasıra gördüğümde
Batmazdı bana bu donuk bakışlar
Yine de mutlu ederdi beni
Yokluğunla yarattığın rahatsızlıklar
Yine de mutlu ederdi beni
Yokluğunla yarattığın rahatsızlıklar
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Gidişinle tanıdım dünyayı
Sevdim başkalarını
Başkaları ki hep sana benzeyen
Ama sen de sen değildin rüyalarımda
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, birbaşka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önceYaprakları vardı ağaçlarımın
Aldığım güllerin dimdik boyunları
Hoşuma giderdi ay arasıra gördüğümde
Batmazdı bana bu donuk bakışlar
Yine de mutlu ederdi beni
Yokluğunla yarattığın rahatsızlıklar
Yine de mutlu ederdi beni
Yokluğunla yarattığın rahatsızlıklar
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Gidişinle tanıdım dünyayı
Sevdim başkalarını
Başkaları ki hep sana benzeyen
Ama sen de sen değildin rüyalarımda
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, birbaşka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce
Bir başka, bir başka severdim seni
Tanımadan önce

Tanımadan Önce - Asfalt Dünya Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder