24 Kasım 2012 Cumartesi

Sonsuz - Candan Erçetin


Sonsuzun benimle bir savasi var
Seni gördügüm o ilk andan beri
Sonsuzun benimle bir savasi var
Görür görmez sevdigim zamandan beri

Sonsuz merhamet etmeyecek bana biliyorum
Sürmeyecek senle zamanim sonsuza kadar

Korkma beni yipratmaz bunu bilmek asla
Ve sevmek istemek seni sonsuza kadar
Ben sonsuz askin sirrini çözmek degil
Aski yasamak için burdayim sonuna kadar

Sonsuzun benimle bir savasi var
Seni gördügüm o ilk andan beri
Sonsuzun benimle bir savasi var
Görür görmez sevdigim zamandan beri

Sonsuz merhamet etmeyecek bana biliyorum
Sürmeyecek senle zamanim sonsuza kadar

Korkma beni yipratmaz bunu bilmek asla
Ve sevmek istemek seni sonsuza kadar
Ben sonsuz askin sirrini çözmek degil
Aski yasamak için burdayim sonuna kadarSonsuzun benimle bir savasi var
Seni gördügüm o ilk andan beri
Sonsuzun benimle bir savasi var
Görür görmez sevdigim zamandan beri

Sonsuz merhamet etmeyecek bana biliyorum
Sürmeyecek senle zamanim sonsuza kadar

Korkma beni yipratmaz bunu bilmek asla
Ve sevmek istemek seni sonsuza kadar
Ben sonsuz askin sirrini çözmek degil
Aski yasamak için burdayim sonuna kadar

Sonsuzun benimle bir savasi var
Seni gördügüm o ilk andan beri
Sonsuzun benimle bir savasi var
Görür görmez sevdigim zamandan beri

Sonsuz merhamet etmeyecek bana biliyorum
Sürmeyecek senle zamanim sonsuza kadar

Korkma beni yipratmaz bunu bilmek asla
Ve sevmek istemek seni sonsuza kadar
Ben sonsuz askin sirrini çözmek degil
Aski yasamak için burdayim sonuna kadar

Sonsuz - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder