22 Kasım 2012 Perşembe

Sıkılıyorum - Cankan


Sikiliyorum Yavrum Aklima
Kötü Seyler Geliyor
Catliyorum Patliyorum
Beni Zindan Ediyor

Hani Söz Vermistin
Bana Hareket Cekmeyecektin
Yakalarsam Eger Seni
Evirip Cevirip Kirarim Belini

Sikiliyorum Yavrum Aklima
Kötü Seyler Geliyor
Catliyorum Patliyorum
Beni Zindan Ediyor

Hani Söz Vermistin
Bana Hareket Cekmeyecektin
Yakalarsam Eger Seni
Evirip Cevirip Kirarim BeliniSikiliyorum Yavrum Aklima
Kötü Seyler Geliyor
Catliyorum Patliyorum
Beni Zindan Ediyor

Hani Söz Vermistin
Bana Hareket Cekmeyecektin
Yakalarsam Eger Seni
Evirip Cevirip Kirarim Belini

Sikiliyorum Yavrum Aklima
Kötü Seyler Geliyor
Catliyorum Patliyorum
Beni Zindan Ediyor

Hani Söz Vermistin
Bana Hareket Cekmeyecektin
Yakalarsam Eger Seni
Evirip Cevirip Kirarim Belini

Sıkılıyorum - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder