25 Kasım 2012 Pazar

Razıysan -Levent Yüksel


Gün ağarır boyun eğer gece
Aşk acıtır sen incitmesen bile
Bir giden var bir de kalan
Yaradır kabuk tutmaz sağ çıksan

Ben aslında diye başlar cümle
Boğazımda düğümlenir her hece
Gençliğimden düşlerimden geçtim yar
Sebep aşk yüzünden

Silme sende şimdi akan gözyaşını
İnandır beni söyle bu aşk masum mu
Susma sende şimdi sor en zor soruyu
Nasıl pişman oldum tek doğrum bu

Ooff çeksem duyulur mu
Razıysan dön olur mu
Ooff çeksem duyulur mu
Senrazıysan gel olur mu

Gün ağarır boyun eğer gece
Aşk acıtır sen incitmesen bile
Bir giden var bir de kalan
Yaradır kabuk tutmaz sağ çıksan

Ben aslında diye başlar cümle
Boğazımda düğümlenir her hece
Gençliğimden düşlerimden geçtim yar
Sebep aşk yüzünden

Silme sende şimdi akan gözyaşını
İnandır beni söyle bu aşk masum mu
Susma sende şimdi sor en zor soruyu
Nasıl pişman oldum tek doğrum bu

Ooff çeksem duyulur mu
Razıysan dön olur mu
Ooff çeksem duyulur mu
Senrazıysan gel olur muGün ağarır boyun eğer gece
Aşk acıtır sen incitmesen bile
Bir giden var bir de kalan
Yaradır kabuk tutmaz sağ çıksan

Ben aslında diye başlar cümle
Boğazımda düğümlenir her hece
Gençliğimden düşlerimden geçtim yar
Sebep aşk yüzünden

Silme sende şimdi akan gözyaşını
İnandır beni söyle bu aşk masum mu
Susma sende şimdi sor en zor soruyu
Nasıl pişman oldum tek doğrum bu

Ooff çeksem duyulur mu
Razıysan dön olur mu
Ooff çeksem duyulur mu
Senrazıysan gel olur mu

Gün ağarır boyun eğer gece
Aşk acıtır sen incitmesen bile
Bir giden var bir de kalan
Yaradır kabuk tutmaz sağ çıksan

Ben aslında diye başlar cümle
Boğazımda düğümlenir her hece
Gençliğimden düşlerimden geçtim yar
Sebep aşk yüzünden

Silme sende şimdi akan gözyaşını
İnandır beni söyle bu aşk masum mu
Susma sende şimdi sor en zor soruyu
Nasıl pişman oldum tek doğrum bu

Ooff çeksem duyulur mu
Razıysan dön olur mu
Ooff çeksem duyulur mu
Senrazıysan gel olur mu

Razıysan -Levent Yüksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder