13 Kasım 2012 Salı

Ninni - Candan Erçetin


Ah oda senin gibi
Bir anne kuytusunda
Uyumustur mahmur temiz
Al sen de büyüyorsun
Gün be gün acele
Küçük bir kizi üzmeye
Söz ver bana bebegim
Söz ver ak sütüm için
Korkmaksizin seveceksin
Neden hoyrat bu kader
Neden kirilir bu kalpler
Nasil can yakar bu küçük eller

Ah oda senin gibi
Bir anne kuytusunda
Uyumustur mahmur temiz
Al sen de büyüyorsun
Gün be gün acele
Küçük bir kizi üzmeye
Söz ver bana bebegim
Söz ver ak sütüm için
Korkmaksizin seveceksin
Neden hoyrat bu kader
Neden kirilir bu kalpler
Nasil can yakar bu küçük eller
Ah oda senin gibi
Bir anne kuytusunda
Uyumustur mahmur temiz
Al sen de büyüyorsun
Gün be gün acele
Küçük bir kizi üzmeye
Söz ver bana bebegim
Söz ver ak sütüm için
Korkmaksizin seveceksin
Neden hoyrat bu kader
Neden kirilir bu kalpler
Nasil can yakar bu küçük eller

Ah oda senin gibi
Bir anne kuytusunda
Uyumustur mahmur temiz
Al sen de büyüyorsun
Gün be gün acele
Küçük bir kizi üzmeye
Söz ver bana bebegim
Söz ver ak sütüm için
Korkmaksizin seveceksin
Neden hoyrat bu kader
Neden kirilir bu kalpler
Nasil can yakar bu küçük eller


Ninni - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder