19 Kasım 2012 Pazartesi

Karpuz Kestim Yiyeyim - Celal Güzelses


Karpuz kestim yiyeyim
Aç koynunu gireyim
Uyan uyan sar beni
Yar oldugun bileyim

Karpuzlar yenmez oldu
Sicaktan benzim soldu
Bir yar sevdim o dahi
Gitti de gelmez oldu

Karpuzun al dilimi
N'ettin benim gülümü
Gülümü koklayanlar
Göze alsin ölümü

Karsida elmaliklar
Suda oynar baliklar
Ne böyle sevda ola
Ne böyle ayriliklar

Karsida görünürüsün
Çarsafa bürünürsün
Ipek çarsaf içinde
Ne güzel görünürsün

Karpuz kestim sulandi
Yedim basim dolandi
Kirilasi kollarim
Ince bele dayandi Karpuz kestim yiyeyim
Aç koynunu gireyim
Uyan uyan sar beni
Yar oldugun bileyim

Karpuzlar yenmez oldu
Sicaktan benzim soldu
Bir yar sevdim o dahi
Gitti de gelmez oldu

Karpuzun al dilimi
N'ettin benim gülümü
Gülümü koklayanlar
Göze alsin ölümü

Karsida elmaliklar
Suda oynar baliklar
Ne böyle sevda ola
Ne böyle ayriliklar

Karsida görünürüsün
Çarsafa bürünürsün
Ipek çarsaf içinde
Ne güzel görünürsün

Karpuz kestim sulandi
Yedim basim dolandi
Kirilasi kollarim
Ince bele dayandi

Karpuz Kestim Yiyeyim - Celal Güzelses Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder