15 Kasım 2012 Perşembe

İster Frengistanda Ol İster İçerde - Cem Karaca


Kimileri ilan vermis gazetelere
Hak yelinin esmesi bile dogru degilmis
Para yeli esmeliymis hep bundan böyle
Ister frengistanda ol ister içerde

Dört yanimi sarmis çikar göçegi
Göster yüzlerini kaldir peçeyi
Sahte haci gibi sakli boynunda haçi
Ister frengistanda ol ister içerde

Çöz gözünü yigidim kara yagizim
Hain pusularda çakallar bekler
Çikmadikça canim umudum sende
Ister frengistanda ol ister içerde

Kargasa bulacak dövüs umanlar
Sana bana halka düsman olanlar
Babami sormayip anami soranlar
Ister frengistanda ol ister içerde

Kanayan yaramin merhemi sende
Izmir,Erzurumda,Samsun,Antepte
Bölen belli bizi bize böldürenlerde
Ister frengistanda ol ister içerde

Çöz gözünü yigidim kara yagizim
Hain pusularda çakallar bekler
Çikmadikça canim umudum sende
Ister frengistanda ol ister içerdeKimileri ilan vermis gazetelere
Hak yelinin esmesi bile dogru degilmis
Para yeli esmeliymis hep bundan böyle
Ister frengistanda ol ister içerde

Dört yanimi sarmis çikar göçegi
Göster yüzlerini kaldir peçeyi
Sahte haci gibi sakli boynunda haçi
Ister frengistanda ol ister içerde

Çöz gözünü yigidim kara yagizim
Hain pusularda çakallar bekler
Çikmadikça canim umudum sende
Ister frengistanda ol ister içerde

Kargasa bulacak dövüs umanlar
Sana bana halka düsman olanlar
Babami sormayip anami soranlar
Ister frengistanda ol ister içerde

Kanayan yaramin merhemi sende
Izmir,Erzurumda,Samsun,Antepte
Bölen belli bizi bize böldürenlerde
Ister frengistanda ol ister içerde

Çöz gözünü yigidim kara yagizim
Hain pusularda çakallar bekler
Çikmadikça canim umudum sende
Ister frengistanda ol ister içerde

İster Frengistanda Ol İster İçerde - Cem Karaca Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder