27 Kasım 2012 Salı

Hayırsız - Candan Erçetin


Yine mi gülmedi
sansim asktan yana
Yok mu bu dünyada
Dört basi mamur bir sevda

Ben sabirli asik
Senin halin çaprasik
Ben kendimle barisik
Senin kafan hep karisik

Sana da günah bana da günah
Yeter artik uslan yoksa
Seni de sarar beni de sarar
Ayrilik acisi sonra
Sana da sorar bana da sorar
Hayat bunun hesabin hayirsiz

Bilmesem sevdigini
Görmesem gözlerini
Sevmesem böyle seni
Çekilmez hayirsiz

Bilmesem dertlerini
Görmesem gözlerini
Sevmesem böyle seni
Çekilmez hayirsiz
Yine mi gülmedi
sansim asktan yana
Yok mu bu dünyada
Dört basi mamur bir sevda

Ben sabirli asik
Senin halin çaprasik
Ben kendimle barisik
Senin kafan hep karisik

Sana da günah bana da günah
Yeter artik uslan yoksa
Seni de sarar beni de sarar
Ayrilik acisi sonra
Sana da sorar bana da sorar
Hayat bunun hesabin hayirsiz

Bilmesem sevdigini
Görmesem gözlerini
Sevmesem böyle seni
Çekilmez hayirsiz

Bilmesem dertlerini
Görmesem gözlerini
Sevmesem böyle seni
Çekilmez hayirsiz


Hayırsız - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder