27 Kasım 2012 Salı

Hayranım Sana - Candan Erçetin


Tanirim kendimi
Hiddetim tasar benim
Dalga dalga,
Hirçin hirçin

Tokat gibi vurur sözlerim
Yipratir bedenini
Bilirim seni
Hüzün etrafi sarmisken

Sessiz kalirsin belli belirsiz
Ben bilirim seni
Aci bir tebessüm
Belli belirsiz bir tebessüm

Hayranim sana
Sabrina
Sakince karsimda durup
Meydan okuyan o tavrina
Varligina

Korkmuyorum
Ruhumdaki firtinada bogulmaktan
Karanlikta yollarimi kaybetmekten
Biliyorum kurtarirsin beni sen
Isigim, deniz fenerim
Isigim, sana asigim
Tanirim kendimi
Hiddetim tasar benim
Dalga dalga,
Hirçin hirçin

Tokat gibi vurur sözlerim
Yipratir bedenini
Bilirim seni
Hüzün etrafi sarmisken

Sessiz kalirsin belli belirsiz
Ben bilirim seni
Aci bir tebessüm
Belli belirsiz bir tebessüm

Hayranim sana
Sabrina
Sakince karsimda durup
Meydan okuyan o tavrina
Varligina

Korkmuyorum
Ruhumdaki firtinada bogulmaktan
Karanlikta yollarimi kaybetmekten
Biliyorum kurtarirsin beni sen
Isigim, deniz fenerim
Isigim, sana asigim


Hayranım Sana - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder