22 Kasım 2012 Perşembe

Eylen Yolcum - Cankat Erdoğan


Eylen Yolcum Eylen Bir Su Vereyim
Susuz Çöllerde Açmadi Mi Yarayi
Hüseyinim Cemali Vardir Yüzünde
Beni Mahrum Etme Dost Ellerinde

Ben De Ayri Düstüm Sevdiklerimden
Ok Yedim Zamaney Yezitlerinden
Dilegim Var Kerbelanin Çölünden
Beni Mahrum Etme Dost Ellerinde

Sensiz Zeynel Canim Kabe Dedigin
Sana Gelen Oklar Sinemi Deldi
Bak Ben De Susuzum O Günden Beri
Beni Mahrum Etme Dost Ellerinde Eylen Yolcum Eylen Bir Su Vereyim
Susuz Çöllerde Açmadi Mi Yarayi
Hüseyinim Cemali Vardir Yüzünde
Beni Mahrum Etme Dost Ellerinde

Ben De Ayri Düstüm Sevdiklerimden
Ok Yedim Zamaney Yezitlerinden
Dilegim Var Kerbelanin Çölünden
Beni Mahrum Etme Dost Ellerinde

Sensiz Zeynel Canim Kabe Dedigin
Sana Gelen Oklar Sinemi Deldi
Bak Ben De Susuzum O Günden Beri
Beni Mahrum Etme Dost Ellerinde

Eylen Yolcum - Cankat Erdoğan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder