13 Kasım 2012 Salı

Dön Bana - Hande Yener


Geceler zor ,Işığım yok
Yalanım yok,Seni özledim

Heceler çok , Tek bir cümlem yok
Yattığım yerde , Seni düşledim

Şimdi şehri gezme vakti
Yalnız başıma,Yalnız başıma
Ne olur sanki, Aynı yerde
çıksan karşıma,Çıksan karşıma
Dön bana, aşkta dur bana

Giderek daha da , Dağılır kalbim
Her yana , Dön bana
yapma zorlama
Birini yeniden tanıyıp
Boşuna alışıp sevmeye değmez.Geceler zor ,Işığım yok
Yalanım yok,Seni özledim

Heceler çok , Tek bir cümlem yok
Yattığım yerde , Seni düşledim

Şimdi şehri gezme vakti
Yalnız başıma,Yalnız başıma
Ne olur sanki, Aynı yerde
çıksan karşıma,Çıksan karşıma
Dön bana, aşkta dur bana

Giderek daha da , Dağılır kalbim
Her yana , Dön bana
yapma zorlama
Birini yeniden tanıyıp
Boşuna alışıp sevmeye değmez.

Dön Bana - Hande Yener Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder