19 Kasım 2012 Pazartesi

Dağlar Dağımdır Benim - Celal Güzelses


Daglar dagimdir benim
Gam ortagimdir benim
Aglatma zalim felek
Yaman çagimdir benim

Oy nidem nidem nidem
Oy nidem nidem nidem
Gel seni alam gidem
Evi barki terkedem

Bu daglar olmasaydi
Gül benzi solmasaydi
Ölüm Allah'm emri
Ayrilik olmasaydi

Oy nidem nidem nidem
Oy nidem nidem nidem
Gel seni alam gidem
Evi barki terkedem
Daglar dagimdir benim
Gam ortagimdir benim
Aglatma zalim felek
Yaman çagimdir benim

Oy nidem nidem nidem
Oy nidem nidem nidem
Gel seni alam gidem
Evi barki terkedem

Bu daglar olmasaydi
Gül benzi solmasaydi
Ölüm Allah'm emri
Ayrilik olmasaydi

Oy nidem nidem nidem
Oy nidem nidem nidem
Gel seni alam gidem
Evi barki terkedem


Dağlar Dağımdır Benim - Celal Güzelses Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder