20 Kasım 2012 Salı

Cash Kardeş - Cash Flow


Hazirliklar basladi gözünüzde yas
bati yakasi rapte çekiyor bas
bu nasi bi savas bu ne biçim markaj
Volkan, Çagdas cash kardas

Çagdas;

Zaman tüneli diye bir olay yok burda
insan olan arbedir gerisi budala
Vurmala dedim kafiyeler yanina de
bana meydan okuyan emziler yerde
yerde Izmir bence rapte her bedende
terk eden de belli cash flow eder teselli
sayimiz 15 eksi elli 3-5 deli
toplandik bir araya bu gece sonunda
hersey yolunda, mikrop adinda
bize derler kalles Izmir iste burda
selamlarim yurda, inanmadim asla
kurda kusa kista cash flow bu uçta
tek bi tusla uçtu gitti hayallerin
duygularin, sevgilerin, dengelerin alt-üst oldu
bu parçayla sallanan saltanati soldu

hazirliklar basladi gözünüzde yas
bati yakasi rapte çekiyor bas
bu nasi bi savas bu ne biçim markaj
Volkan, Çagdas cash kardas

Volkan;

damarlarimdaki kudret rapten ibaret
yükselis için durmak yok mahfet
bu bir marifet
ama önce sen de hak et
kötü görüsü bence terk et
amacin olsun hep yükselmek
yüksekten düsmemek bizlerin elinde
hep tebessüm olsun yüzünde
Gerçek gözümde resbes gönlümde
düsünceme bak yolu kalbimde
hissettim rest çektim kötü olana
kastettim yanlis yola sapana
hak yiyen canavarlara
dönüsüm olmayacak
ölürüm ben hip-hop ugruna
rap yaptigim için tesekkür ederim Yaradana

hazirliklar basladi gözünüzde yas
bati yakasi rapte çekiyor bas
bu nasi bi savas bu ne biçim markaj
Volkan, Çagdas cash kardas Hazirliklar basladi gözünüzde yas
bati yakasi rapte çekiyor bas
bu nasi bi savas bu ne biçim markaj
Volkan, Çagdas cash kardas

Çagdas;

Zaman tüneli diye bir olay yok burda
insan olan arbedir gerisi budala
Vurmala dedim kafiyeler yanina de
bana meydan okuyan emziler yerde
yerde Izmir bence rapte her bedende
terk eden de belli cash flow eder teselli
sayimiz 15 eksi elli 3-5 deli
toplandik bir araya bu gece sonunda
hersey yolunda, mikrop adinda
bize derler kalles Izmir iste burda
selamlarim yurda, inanmadim asla
kurda kusa kista cash flow bu uçta
tek bi tusla uçtu gitti hayallerin
duygularin, sevgilerin, dengelerin alt-üst oldu
bu parçayla sallanan saltanati soldu

hazirliklar basladi gözünüzde yas
bati yakasi rapte çekiyor bas
bu nasi bi savas bu ne biçim markaj
Volkan, Çagdas cash kardas

Volkan;

damarlarimdaki kudret rapten ibaret
yükselis için durmak yok mahfet
bu bir marifet
ama önce sen de hak et
kötü görüsü bence terk et
amacin olsun hep yükselmek
yüksekten düsmemek bizlerin elinde
hep tebessüm olsun yüzünde
Gerçek gözümde resbes gönlümde
düsünceme bak yolu kalbimde
hissettim rest çektim kötü olana
kastettim yanlis yola sapana
hak yiyen canavarlara
dönüsüm olmayacak
ölürüm ben hip-hop ugruna
rap yaptigim için tesekkür ederim Yaradana

hazirliklar basladi gözünüzde yas
bati yakasi rapte çekiyor bas
bu nasi bi savas bu ne biçim markaj
Volkan, Çagdas cash kardas

Cash Kardeş - Cash Flow Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder