16 Kasım 2012 Cuma

Canım Benim - Cem Karaca


Canim benim. Sari kara bir sansar olmak mi iyi
Bir tilki mi?
Ya da o lacivert rüzgarlarina basmak
Gönül yelkenini
O bizim denizlerin
Yagmuruyla kariyla günesiyle
Sevmek dogusu
Ve nice güzelmis demek mi?
Yorulup yasamakla armas dolas
Zorlu havalar sonrasi
Kuytu koy dingilliginde
Beraber türküler söylemek mi?
Yalniz yakini ve kolayi sevmek mi murat
Bu ne yangin yeri geride kalan demek mi
Canim benim
Seni böyle özlemek mi
Özlemek mi? Canim benim. Sari kara bir sansar olmak mi iyi
Bir tilki mi?
Ya da o lacivert rüzgarlarina basmak
Gönül yelkenini
O bizim denizlerin
Yagmuruyla kariyla günesiyle
Sevmek dogusu
Ve nice güzelmis demek mi?
Yorulup yasamakla armas dolas
Zorlu havalar sonrasi
Kuytu koy dingilliginde
Beraber türküler söylemek mi?
Yalniz yakini ve kolayi sevmek mi murat
Bu ne yangin yeri geride kalan demek mi
Canim benim
Seni böyle özlemek mi
Özlemek mi?

Canım Benim - Cem Karaca Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder