27 Kasım 2012 Salı

Bir Sır Gibi - Candan Erçetin


Bu gece seninle gizlice
Bulusmak istiyorum
Dokun bana derin derin yudumla
Yavas yavas kollarinda

Belki bu özlem hiç bitmeyecek
Belki de yarim kalacak içimde
Bir sir gibi gizledim hislerimi
Sanki büyüledi beni sözlerin

Sakin sorma çilginim ben sana
Yaklas yanima, sevgilim dön bana
Belki bu özlem hiç bitmeyecek
Belki de yarim kalacak içimde
Bu gece seninle gizlice
Bulusmak istiyorum
Dokun bana derin derin yudumla
Yavas yavas kollarinda

Belki bu özlem hiç bitmeyecek
Belki de yarim kalacak içimde
Bir sir gibi gizledim hislerimi
Sanki büyüledi beni sözlerin

Sakin sorma çilginim ben sana
Yaklas yanima, sevgilim dön bana
Belki bu özlem hiç bitmeyecek
Belki de yarim kalacak içimde


Bir Sır Gibi - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder