13 Kasım 2012 Salı

Ben Böyle Değildim - Zakkum


Anlatın ne olur tek tek bana
Değiştim mi ben, ben böyle miydim
Bu kadar mıydı mutlu günler
Kimim kaldı ah, beni kim dinler

Anlatın ne olur tek tek bana
Tükendim mi ben, ben böyle miydim
Ağlamazdım, yakışmazdı
İlk damla ah, ne zaman aktı

Ben böyle miydim, Böyle miydim
Ben böyle değildim, Böyle değildim
Kaçamıyorum buluyor beni
Kendi yaşlarımla boğuyor beni, boğuyor beni

Ben böyle değildim, Böyle değildim
Kaçamıyorum buluyor beni
Kendi yaşlarımla ah boğuyor beni, boğuyor beni
Ben böyle değildim

Ah nerede yirmili yaşlarım
Yoruldu kalbim, ben böyle miydim
İlkbahardım, hiç üşümezdim
Buz kesiyor artık günlerim

Ben böyle değildimAnlatın ne olur tek tek bana
Değiştim mi ben, ben böyle miydim
Bu kadar mıydı mutlu günler
Kimim kaldı ah, beni kim dinler

Anlatın ne olur tek tek bana
Tükendim mi ben, ben böyle miydim
Ağlamazdım, yakışmazdı
İlk damla ah, ne zaman aktı

Ben böyle miydim, Böyle miydim
Ben böyle değildim, Böyle değildim
Kaçamıyorum buluyor beni
Kendi yaşlarımla boğuyor beni, boğuyor beni

Ben böyle değildim, Böyle değildim
Kaçamıyorum buluyor beni
Kendi yaşlarımla ah boğuyor beni, boğuyor beni
Ben böyle değildim

Ah nerede yirmili yaşlarım
Yoruldu kalbim, ben böyle miydim
İlkbahardım, hiç üşümezdim
Buz kesiyor artık günlerim

Ben böyle değildim

Ben Böyle Değildim - Zakkum Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder