14 Kasım 2012 Çarşamba

Aşkın Yalanmış - Göksel


Bazilari aci sever
Bazilari bela çeker
Biçagin kestigi yeri
Yara izlerini sever

Bazilari sonlari sevmez
Bazilari baglanmak ister
Eski bir kasete kopmus bandi
Yapistirip tekrar dinler

Ben sana nasil uyduysan askin yalanmis
Askin yalanmis
Kollarinda uyumusum hepsi rüyaymis
Hepsi rüyaymis

Bazilari kursun asker
Yakip yikip esmek ister
Kara kanatlari omzunda
Günahi içine çeker

Bazilari mazide gezer
Bazilari hasret özler
Çoktan ölmüs bitmis aski
Mezardan çikarip öpmek ister

Ben sana nasil uyduysan askin yalanmis
Askin yalanmis
Kollarinda uyumusum hepsi rüyaymis
Hepsi rüyaymis

Bilirsin senin kadar bende deliyim deliyim
Ipin ucuna sürüklersin beni, gelirim gelirimBazilari aci sever
Bazilari bela çeker
Biçagin kestigi yeri
Yara izlerini sever

Bazilari sonlari sevmez
Bazilari baglanmak ister
Eski bir kasete kopmus bandi
Yapistirip tekrar dinler

Ben sana nasil uyduysan askin yalanmis
Askin yalanmis
Kollarinda uyumusum hepsi rüyaymis
Hepsi rüyaymis

Bazilari kursun asker
Yakip yikip esmek ister
Kara kanatlari omzunda
Günahi içine çeker

Bazilari mazide gezer
Bazilari hasret özler
Çoktan ölmüs bitmis aski
Mezardan çikarip öpmek ister

Ben sana nasil uyduysan askin yalanmis
Askin yalanmis
Kollarinda uyumusum hepsi rüyaymis
Hepsi rüyaymis

Bilirsin senin kadar bende deliyim deliyim
Ipin ucuna sürüklersin beni, gelirim gelirim

Aşkın Yalanmış - Göksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder