23 Kasım 2012 Cuma

Aşkın İfadesi - Ebru Elver


İlk ifadesi degil askin
Sorgulanmasi mecburen
Canim ötesi
Bu kördügüm
Bir sayfasi kayip her günün
Ask benden yana hakli
Adaletten bile aglamakli
Avuçlarimda bir bakis
Dudaklarimda sen olmus bir sizi
Bir tebessüm et gir kalbime
Sevgi telassiz yasanir ask benle

Lacivert bir duman
Içime giren uzakligin mi?
Kaybolan her zaman
Beni götüren yakinligin mi?

Ruhum sana tutsak
Aklim bana uzak
Sevisen iki korkak
Kavuruyor beni
Her dokunuslarinda

Ask albeni
Savur götür dengime
Ask cesaret verir
Sanik kalbime.İlk ifadesi degil askin
Sorgulanmasi mecburen
Canim ötesi
Bu kördügüm
Bir sayfasi kayip her günün
Ask benden yana hakli
Adaletten bile aglamakli
Avuçlarimda bir bakis
Dudaklarimda sen olmus bir sizi
Bir tebessüm et gir kalbime
Sevgi telassiz yasanir ask benle

Lacivert bir duman
Içime giren uzakligin mi?
Kaybolan her zaman
Beni götüren yakinligin mi?

Ruhum sana tutsak
Aklim bana uzak
Sevisen iki korkak
Kavuruyor beni
Her dokunuslarinda

Ask albeni
Savur götür dengime
Ask cesaret verir
Sanik kalbime.

Aşkın İfadesi - Ebru Elver Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder