14 Kasım 2012 Çarşamba

Aşk Bitti - Göksel


Ne öfkesi var yüzümde
Ne bir damla gözyasi
Zaman son zaman bitti
Kader bu ani seçti

Bir küçük bavul içinde
Bir avuç çakil tasi
Eski güzel günlerin hatiralari
Onlar bile agir, biraktim denize

Gittigimi biliyordun
Bu andan çok daha önce
Bittigini biliyordun
Ruhunun her zerresinde

Bir sirri dillendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye yalnizliktan
Son sözü seslendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye vedalardan


Yok geçmisin anlami
Ve yarinin sabahi
Kabul ettim vedasini
Ask bitti

O büyük bosluk içinde
Bir yürek binbir sizi
Mutlulugu kalmis elimde anahtarlari
Onlar bile agir, biraktim denize

Gittigimi biliyordun
Bu andan çok daha önce
Bittigini biliyordun
Ruhunun her zerresinde

Bir sirri dillendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye yalnizliktan
Son sözü seslendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye vedalardanNe öfkesi var yüzümde
Ne bir damla gözyasi
Zaman son zaman bitti
Kader bu ani seçti

Bir küçük bavul içinde
Bir avuç çakil tasi
Eski güzel günlerin hatiralari
Onlar bile agir, biraktim denize

Gittigimi biliyordun
Bu andan çok daha önce
Bittigini biliyordun
Ruhunun her zerresinde

Bir sirri dillendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye yalnizliktan
Son sözü seslendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye vedalardan


Yok geçmisin anlami
Ve yarinin sabahi
Kabul ettim vedasini
Ask bitti

O büyük bosluk içinde
Bir yürek binbir sizi
Mutlulugu kalmis elimde anahtarlari
Onlar bile agir, biraktim denize

Gittigimi biliyordun
Bu andan çok daha önce
Bittigini biliyordun
Ruhunun her zerresinde

Bir sirri dillendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye yalnizliktan
Son sözü seslendirmekten korkuyordun
Ve ölesiye vedalardan

Aşk Bitti - Göksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder