23 Kasım 2012 Cuma

Aman Aman - Cankan


Ne aci ister canim
Ne tatli ister ah canim
Ama ben biraz abarttim
Sonunda bak kendim yandim

Olmadi denedim bin kere kandim
Olmadi kaç kere yari yolda kaldim
Olmadi sonunda kendimden çaldim
Olmadi ah olmadi auf auf

Senin gözün havalarda,havada aman aman
Düsündükçe çildiriyor deli oluyor insan
Oyalanma buralarda,burada aman aman
Küçüldükçe küçüldüm geçme sakin kapimdan Ne aci ister canim
Ne tatli ister ah canim
Ama ben biraz abarttim
Sonunda bak kendim yandim

Olmadi denedim bin kere kandim
Olmadi kaç kere yari yolda kaldim
Olmadi sonunda kendimden çaldim
Olmadi ah olmadi auf auf

Senin gözün havalarda,havada aman aman
Düsündükçe çildiriyor deli oluyor insan
Oyalanma buralarda,burada aman aman
Küçüldükçe küçüldüm geçme sakin kapimdan

Aman Aman - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder