22 Kasım 2012 Perşembe

Ağla Gözbebeğim - Cansever


Günese de heves dolu banane bundan
Bak ben yine yitik ziyan kederlerdeyim
Sevdim sevdim sevilmedim gülemedim ben
Simdi aklim nerelerde ben neredeyim

Agla agla gözbebegim
Aglamaya domadin sen
Oda gitsin sen tükenme
Zaten mutlu olmadin sen

Gün derdine agit oldum sanane bundan
Sen süphesiz sorumlusun yine yarindan
Ne anadan güldüm nede ozalim yardan
Sen küçüksün derdin büyük koca dünyadan

Agla agla gözbebegim
Aglamaya domadin sen
Oda gitsin sen tükenme
Zaten mutlu olmadin sen.


Günese de heves dolu banane bundan
Bak ben yine yitik ziyan kederlerdeyim
Sevdim sevdim sevilmedim gülemedim ben
Simdi aklim nerelerde ben neredeyim

Agla agla gözbebegim
Aglamaya domadin sen
Oda gitsin sen tükenme
Zaten mutlu olmadin sen

Gün derdine agit oldum sanane bundan
Sen süphesiz sorumlusun yine yarindan
Ne anadan güldüm nede ozalim yardan
Sen küçüksün derdin büyük koca dünyadan

Agla agla gözbebegim
Aglamaya domadin sen
Oda gitsin sen tükenme
Zaten mutlu olmadin sen.




Ağla Gözbebeğim - Cansever Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder